karangan aku sebuah basikal

Aku dihantar ke sebuah kedai di Bandar Kuala Lipis Pahang. Badan saya _______________ daripada besi.


Pin On Lengkapkan Ayat

Contoh Karangan Aku Sebuah Basikal.

. Di sini aku dipamerkan kepada orang ramai. Saya dilahirkan di sebuah kilang membuat basikal di Shah Alam. Aku ialah sebuah basikal Aku diperbuat daripada besi dan keluli yang berkualiti.

Aku Sebuah Almari 2 - Karangan Pendek- Aku sebuah basikal - Karangan Aku Sebuah Basikal - aku sebuah buku - Aku Sebuah Televisyen - Aku Sebuah Topi Keledar. Setelah aku tiba di Negeri Kedah aku telah di hantar ke sebuah kedai buku di Sungai Petani dengan sebuah lori. Perenggan ke-2 disebut basikal.

Badanku dicat dengan warna merah iaitu warna kesukaan ramai. Dibuat di sebuah kilang besi waja terdiri daripada besi waja getah dan plastik. Kilang membuat basikal di Shah Alam.

Di sinilah aku menghabiskan sisa-sisa hidup aku sebagai sebuah basikal. Up to 24 cash back Aku berasal dari Negara Matahari Terbit. Aku ialah sebuah basikal yang berjenama Dorris.

Kini aku telah ditempatkan di bangsal kereta ayah kevin. Badanku terdiri daripada besi waja getah asli kaca dan pleastik. Aku tidak secantik dulu lagi.

Aku dijaga dengan begitu baik sekali. Aku dibuat di sebuah kilang besi waja yang tidak besar. Tuliskan sebuah karangan yang bertajuk Aku Sebuah Basikal.

4 Tulis sebuah karangan yang bertajuk Aku Sebuah Basikal. Nama saya ialah BMX. Pengenalan berasal dari Jepun.

Aku Sebuah Basikal Hai Unibike adalah nama aku. Aku dilahirkan di sebuah kilang yang besar dan termashyur di. Aku berasa sungguh gembira.

Bahasa Melayu BM Gradelevel. Aku dihantar ke Petaling Jaya dengan menggunakan lori kecil. Dia seorang yang rajin.

Badanku berwarna merah dan kelabu Aku dan kawan-kawan dihantar ke sebuah kedai menjual basikal Pekedai itu mempamerkan kami di hadapan kedai Pada suatu hari seorang lelaki dan anaknya Raju singgah di kedai. Saya dihantar melalui sebuah lori ke kedai. Badan saya dipasang dengan dua tayar.

Tulis semula karangan yang lengkap. Aku dan kawan-kawanku yang lain ditempatkan di sebuah bilik di kilang itu sementara menunggu untuk dipasarkan. Licin berwarna kekelabu-kelabuan dan mengandungi lateks keruh yang menjadi keras ketika didedahkan kepada udara.

Pada suatu hari aku telah dihantar ke sebuah kedai basikal di Petaling JayaSelangor. Aku dan kawan-kawanku yang lain. Bahasa Melayu BM Gradelevel.

Isi tempat kosong dengan jawapan yang sesuai. Aku berasal dari Negara Matahari Terbit. Add to my workbooks 1 Download file pdf Embed in my website or blog Add to Google Classroom.

Contoh karangan aku sebuah basikal cikgu2015. Setelah siap saya dihantar ke kedai menjual basikal. Latihan 1 Aku Sebuah Basikal.

Cat di badanku juga telah tiada. Aku dibuat di sebuah kilang besi waja yang tidak besar. Nama aku ialah BMX.

Aku sebuah basikal Karangan berkaiatan Aku Sebuah Basikal ID. Setelah beberapa tahun kemudian badan-badanku telah berkarat. Perenggan ke-3 menaiki sebuah kapal dagang.

Badan saya diperbuat daripada besi. Apabila badanku telah siap dibuat aku disebut basikal. Setiap hari aku dibersihkannya setelah digunakan.

Apabila badanku telah siap dibuat aku disebut basikal. Saya dilahirkan di sebuah. Ramai pelanggan yang tertarik dengan kelebihanku tetapi mereka tidak mampu untuk membeliku kerana aku.

Perenggan ke-4 nasib malang. CHOO FEEN NEE Moe menerbitkan Aku sebatang pokok durian pada 2020-04-18. Aku diperbuat daripada aluminium dan disaluti plastik agar tidak berkarat.

Aku dan kawan - kawanku yang lain dipamerkan di sebuah bilik pameran. Karangan Pendek- Aku sebuah basikal - Unjumble. Aku dilahirkan di sebuah kilang yang terdapat di Selangor Darul Ehsan.

Badanku terdiri daripada besi waja getah asli kaca dan plastik. Nama saya ialah BMX. MPOB - Aku Sebatang Pokok Kelapa Sawit.

Aku dihantar ke sebuah kedai basikal di Sik dengan menggunakan lori kecil.


Pin On Hobi


Pin On Malay Language


Karangan Sekolah Saya Thn 1 Language Malay Grade Level 1 School Subject Bahasa Melayu Bm Main Content Karangan Other Worksheets Workbook School Subjects


Pin On Preschool Worksheets


Pin On Bmazli


Pin On Karangan


Pin On Bmazli


Pin On Malay Language


Pin On Tahun 5 Karangan


Laporan Pertandingan Roket Air Language Malay Grade Level 5 School Subject Bahasa Melayu Bm Main Content Karangan Othe Malay Language Worksheets Workbook


Pin On Lengkapkan Ayat


Tatabahasa Language Malay Grade Level Tingkatan 5 School Subject Bahasa Melayu Bm Main Content Kesa School Kids Activities Malay Language School Subjects


Pin On Karangan


Pin On Malay Language


Karangan Online Exercise For Tahun 3 You Can Do The Exercises Online Or Download The Worksheet As P Malay Language Grammar And Vocabulary 1st Grade Worksheets


Karangan Aku Sebuah Basikal Worksheet Workbook School Subjects Teachers


Pin On Tatabahasa


Pin Di 教育

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel